Sekkepipe


Pipe Sergeant
april 19, 2010, 6:28 am
Filed under: Øvingshverdag | Stikkord: , , , , , ,

Når Pipe Majoren (min mann) er bortreist, må Pipe Sergeanten (jeg) overta styringen på øvingene. Jeg har fått strenge beskjeder om hva vi må øve på, hva vi ikke skal øve på, og også fått streng beskjed om å være streng. Jeg ser frem til å presse bandmedlemmene hardt. Det skal låte bra til 17. mai og de tre gigene vi har før det, det er viktige oppdrag som kan gi oss flere spillejobber etterhvert. Jeg skal repetere, repetere, repetere (reparere, oksidere, kuliminere, konstantere, korrere, politisere, laminere… for dere Pompel og Pilt-fans), terpe på grace notes og embellishments, FÅ DEN TEKNIKKEN INN! Jeg er egentlig en liten diktator. Det tror jeg de som kjenner meg vet, så jeg skal ikke la denne sjansen gå fra meg. Vi skal marsjere frem og tilbake, frem og tilbake til det sitter. Jeg lover, dette blir to harde uker for dere bandkamerater!

Pipe on!

6 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

OK 🙂

Kommentar av frubjoerk

Vi får se hvordan det går! 🙂

Kommentar av Nina

Lol!

Kommentar av Fru Jones

Hehe, dette høres bra ut. 😉 Lykke til, Pipe Seargeant! (og lykke til resten av dere også)

Kommentar av Lothiane

Hehe Takk, Lothiane. Jeg skal sende det videre… 😉

Kommentar av Fru Jones

Takk, Bente! Jeg tror vi trenger det med Marie som sjef 🙂

Kommentar av Nina




Legg igjen en kommentar

